Quote

Τα οφέλη της Πράσινης Διατροφής

Τρώγοντας πράσινα λαχανικά δίνουμε στον εαυτό μας την ευκαιρία να απολαύσει πολλά πλεονεκτήματα στην υγεία μας. Μπορεί να μην γνωρίζουμε ακόμα όλα τα οφέλη της διατροφής  που περιέχει λαχανικά γι’ αυτό θα ήταν καλό να διαβάσουμε το παρακάτω άρθρο.

Μια ουσία που υπάρχει σε όλα τα φυτά είναι η χλωροφύλλη. Η ουσία αυτή βοηθάει στην αποτοξίνωση του αίματος και αυξάνει την κυκλοφορία του σε όλα τα όργανα. Αυτό το επιτυγχάνει διαστέλλοντας τα αιμοφόρα αγγεία. Επίσης είναι και ένα φυσικό αποσμητικό, διότι μειώνει τις άσχημες οσμές στο σώμα μας που προκαλούνται από την κακή διατροφή. Δύο σε ένα!!! Δεν αφήνεις μια τέτοια ευκαιρία ανεκμετάλλευτη!

Όλες οι πράσινες τροφές, αναλογικά με τις θερμίδες που μας δίνουν, περιέχουν πολλά ευεργετικά συστατικά όπως ασβέστιο, σίδηρο, πρωτεΐνες και πολλά άλλα. Όταν μετράμε την περιεκτικότητα ανά 100 θερμίδες, είναι τόσο πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά που ξεπερνούν άλλες τροφές όπως τα αυγά, τα γαλακτοκομικά το κρέας και το κοτόπουλο.

Επίσης ενισχύουν το ανοσολογικό μας σύστημα γιατί είναι πολύ ισχυρές αντιοξειδωτικές τροφές και με αυτό τον τρόπο  παρέχουν και άλλα πολλά οφέλη στην υγεία μας. Η ουσία είναι ότι οι πράσινες τροφές είναι ένα από τα καλύτερα δώρα που μπορούμε εύκολα να προσφέρουμε στο σώμα μας. Παρέχουν τόσα πλεονεκτήματα που δεν χρειάζεται να ανησυχούμε πολύ για το τι επιπλέον πρέπει να κάνουμε ώστε να είμαστε υγιείς.

Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα κακό που μπορεί να κάνεις στο σώμα σου τρώγοντας πράσινα λαχανικά. Μας δίνουν τόσα πολλά θρεπτικά συστατικά και είναι ο πιο φυσικός τρόπος να δίνουμε στο σώμα μας ότι χρειάζεται ώστε να λειτούργει στην εντέλεια και να είναι υγιές!  Σκεφτείτε απλά αυτό: Οι πράσινες τροφές είναι αυτές που από μόνες τους βοηθούν μεγάλα ζώα του ζωικού βασιλείου να διατηρούν το βάρος, την δύναμη, και την καλή τους  υγεία;

Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζουμε ότι τα πράσινα λαχανικά είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να τρώμε. Η διατροφή θέλει ποικιλία και ο καθένας από εμάς ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις διατροφικές του προτιμήσεις οφείλει να επιλέξει μία όσο πιο πλούσια και πολυποίκιλη διατροφή. Τα όσπρια, το κρέας, το ψάρι, τα αβγά και τα γαλακτοκομικά έχουν όλα θέση στη διατροφή μας, αλλά ανεξάρτητα με τις επιλογές μας, αν τρώμε πρασινάδες και φυλλώδη λαχανικά είναι σίγουρο ότι θα έχουμε περισσότερη ενέργεια και καλύτερη υγεία.

Στο εξής λοιπόν θα βάλουμε περισσότερα πράσινα λαχανικά στην διατροφή μας! Άλλωστε αυτό που επιθυμούμε είναι να έχουμε περισσότερη υγεία. Έτσι δεν είναι; Σημαντικό επίσης είναι να ενημερώσουμε όλους όσους αγαπάμε για τα οφέλη της σωστής διατροφής για να κάνουν και εκείνοι τις ίδιες επιλογές με μας!



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*