Quote

10 τρόποι για να βάλεις την κίνηση στη ζωή σου.

Η κίνηση είναι το κοντινότερο πράγμα σε «μαγικό χάπι» υγείας, ευεξίας και ενέργειας που υπάρχει! Είναι ο πιο απλός τρόπος για να νιώσει κάποιος όμορφα. Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να φτιάξεις την διάθεση σου. Ο καλύτερος τρόπος για να ξυπνήσεις το πρωί. Όταν κινείσαι, ξεπιάνεσαι και ανεβάζεις λίγο τους σφυγμούς σου, το αίμα κυκλοφορεί στο σώμα και έτσι όλα τα όργανα οξυγονώνονται. Το οξυγόνο είναι το πιο απαραίτητο συστατικό για τη λειτουργία του σώματος και με την κίνηση, παίρνεις βαθιές ανάσες, το οξυγόνο κυκλοφορεί στο σώμα και νιώθεις την απόλυτη ευεξία. Οι παρακάτω 10 ιδέες θα σε βοηθήσουν να βάλεις τη κίνηση στη ζωή σου. Διάλεξε αυτές που σου ταιριάζουν και βάλτες άμεσα στη ζωή σου. Ξέρω οτι δεν είναι εύκολο για κάποιον που δεν το έχει κάνει ακόμα μέρος της καθημερινότητας του αλλά είμαι σίγουρος οτι μπορείς να το κάνεις!. Καλή δύναμη!

1. Κάνε 30 λεπτά περίπατο τη μέρα. Οργάνωσε τη μέρα σου έτσι ώστε να περπατάς αρκετά. Χρησιμοποίησε το χρόνο αυτό για να σκεφτείς ή για να ακούσεις κάποιο σεμινάριο σε mp3.
2. Κινήσου όσο περισσότερο μπορείς. Άσε το αυτοκίνητο και χρησιμοποίησε τα ΜΜΜ που σε αναγκάζουν να κινηθείς περισσότερο.
3. Χρησιμοποίησε τις σκάλες. Χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί για τις κυλιόμενες ή το ασανσέρ, στο σπίτι, το γραφείο και το μετρό.
4. Κάνε 10 μικρές, στιγμιαίες, αυτοσχέδιες ασκήσεις, κάθε μέρα. Κάθε μία ώρα, ότι και αν κάνεις, καθιέρωσε ένα 3λεπτο «διάλειμμα κίνησης»! Μπορεί να είναι πηδηματάκια, διατάσεις, τέντωμα ή κάμψεις.
5. Κάνε «πρωινή γυμναστική» με το που θα ξυπνήσεις. Βάλε μπρος, με ιδανικό τρόπο, τη «μηχανή του σώματός» σου. Με το που ξυπνήσεις βγες έξω, περπάτα και τρέχα για μισή ώρα.
6. Καθιστές ασκήσεις. Κάνε, μικρές ασκήσεις όταν δουλεύεις καθιστός. Μπορούν να βελτιώσουν την διάθεση και την απόδοσή σου. Κάθε λίγο τεντώσου και στριφογύρισε τους ώμους.
7. Αφιέρωσε χρόνο στο αγαπημένο σου χόμπι ή άθλημα. Παίξε ομαδικά παιχνίδια με τους φίλους σου ή προπονήσου στο αγαπημένο σου άθλημα σε κάποιο σύλλογο. Αν το γυμναστήριο σε τραβάει, πήγαινε εκεί!
8. Γυμναστική στο σπίτι. Ανακάλυψε μία ευχάριστη κινητική δραστηριότητα που μπορείς να κάνεις στο σπίτι, όπως χορό και γυμναστική. Γυμνάσου καθώς βλέπεις τηλεόραση.
9. Αντί για καφέ πήγαινε για βόλτα. Αν θες να βγεις έξω με παρέα, από το να καθίσετε σε μία καφετέρια με τις ώρες, πηγαίνετε έναν ωραίο περίπατο, είτε στα μαγαζιά, είτε στην παραλία, είτε στη φύση.
10. Κάνε ποδήλατο. Χρησιμοποίησε ποδήλατο για βόλτα αλλά και για καθημερινές μετακινήσεις. Όπου μπορείς απόφυγε το αυτοκίνητο και αν η απόσταση είναι σχετικά μικρή, χρησιμοποίησε ποδήλατο ή πόδια.

Άφησε τα σχόλια σου από κάτω και γράψου στο Newsletter για να σε ενημερώνω για ανανεώσεις στο site! Αν θες να μάθεις κι άλλους τρόπους για να έχεις περισσότερη ενέργεια κατέβασε το δωρεάν εγχειρίδιο ευεξίας και ενέργειας. για περισσότερες πληροφορίες πάτα εδώ.

Τα λέμε σύντομα…



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*