Quote

12 καλές διατροφικές συνήθειες για το νέο έτος!

Η Μηλοσοφία λέει πως όλα ξεκινάνε με το πρώτο βήμα, και το πρώτο βήμα της έξυπνης διατροφής είναι το μήλο. Από εκεί και πέρα, το ένα μήλο φέρνει το άλλο και έτσι σιγά-σιγά μικρές καλές καθημερινές πράξεις γίνονται συνήθειες. Εκτός από το μήλο υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορούμε να τρώμε καθημερινά.

ΕΥΤΥΧΗΣ ΜΠΛΕΤΣΑΣ

Φυσικά, το να τρως τα παρακάτω 12 πράγματα από μόνο του δεν θα φέρει από την μία μέρα στην άλλη τεράστια διαφορά. Αν όμως τρως αυτά τα 12 τρόφιμα που ακολουθούν είναι βέβαιο ότι υποχρεωτικά θα μειώσεις την ποσότητα άλλων τροφών που δεν σου κάνουν και τόσο καλό. Συνεπώς Τύπωσε την παρακάτω λίστα και κάθε μέρα φρόντιζε να διαγράφεις τρώγοντας και τα 12 αυτά τρόφιμα:

  1. Ένα μήλο
  2. Μία μπανάνα
  3. Ένα εποχικό φρούτο (πχ πορτοκάλι/φράουλες/ροδάκινο/σταφύλι)
  4. Μία φρέσκια ωμή σαλάτα
  5. Μία χούφτα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, ρόκα, μαϊντανό, άνηθο)
  6. Μία μερίδα γαρνιτούρας λαχανικών ή φαγητό με λαχανικά (πχ γεμιστά)’
  7. 3 κουταλιές καλά λιπαρά (εξτρα παρθαίνο ελαιόλαδο, ταχίνι, αβοκάντο)
  8. 1 πιάτο σύνθετους υδατάνθρακες από σιτηρά ολικής (ψωμί, ρύζι, βρώμη, πλιγούρι) μοιρασμένα μέσα στην ημέρα, πχ 1/3 του πιάτου σε κάθε γεύμα)
  9. Ένα γιαούρτι με 2% λιπαρά
  10. Μία πηγή πρωτεΐνης (εναλλάξ όσπρια, ψάρι, αβγό, κοτόπουλο, κρέας)
  11. 1 χούφτα (περίπου 1ο) ωμούς ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια)
  12. 3 κουταλάκια μέλι. (Στο γιαούρτι, το ψωμί, τα ροφήματα ή το dressing της σαλάτας)

Το πώς θα συνδυάσεις και θα οργανώσεις τα γεύματά σου μπορείς να το καθορίσεις εσύ. Το σημαντικό είναι κάθε μέρα που περνάει να έχεις απαντήσεις με ένα ναι στην ερώτηση αν έφαγες το καθένα από τα παραπάνω.

Η παραπάνω λίστα δε σημαίνει ότι θα τρως μόνο αυτά. Αρχικά το σημαντικό είναι να τρως αυτά και ότι άλλο θες. Μόνο και μόνο που θα τρως αυτά, είναι βέβαιο ότι θα σου μειωθούν οι λιγούρες για κάποια άλλα.

Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό, 8-10 ποτήρια την ημέρα.

Τα τρία φρούτα μπορούν να καταναλωθούν ως εξής: 1 με το πρωινό, 1 για δεκατιανό και ένα για απογευματινό.

Είναι επίσης σημαντικό να κινείσαι τακτικά και να ξεκουράζεσαι αρκετά.

Στο βιβλίο ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΕΝ ΠΛΩ υπάρχουν πολλές ακόμα συμβουλές αλλά και συνταγές που θα σε βοηθήσουν να εφαρμόσεις τις 12 αυτές συνήθειες. Δες το βιβλίο εδώ.

Να θυμάσαι: Οι μικρές καθημερινές συνήθειες διαμορφώνουν τον χαρακτήρα σου. Βάλε ως στόχο την νέα χρονιά να τρως αυτά τα 10 καθημερινά. Θα δεις πολύ γρήγορα διαφορά.

Τέλος να θυμάσαι ότι ο καθένας είναι διαφορετικός. Αν έχεις οποιαδήποτε απορία ή θες επιστημονικές συμβουλές σχετικά με τη διαμορφωση διαοτολογίου, να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο-διαιτολόγο. Οι πληροφορίες εδώ είναι αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό και για να σε εμπνεύσουν να θες να μάθεις περισσότερα! Καλη δυναμη

Καλή χρονιά!



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*