Quote

Η διατροφική αξία του αυγού

auga1

Τα αυγά είναι από τα πιο χρήσιμα υλικά της κουζίνας. Χρησιμοποιούνται σε γλυκές και αλμυρές συνταγές και ολοκληρώνουν την γεύση του κάθε πιάτου, είτε φαίνονται είτε όχι. Οι ιδιότητές που έχουν πολλές…φυλακίζουν τον  αέρα, πήζουν το μείγμα, ενεργούν σαν γαλακτωματοποιητές και τόσες άλλες. Εκτός από την ωραία γεύση προσφέρουν και καταπληκτικές ιδιότητες σε όποιον τα γευτεί. Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για το αυγό που πραγματικά είναι μια από τις πιο σημαντικές τροφές για μικρούς και μεγάλους.

Ιδιότητες αυγού

Το αυγό είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. Περιέχει βιταμίνη Α, Β12, φολικό οξύ, ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, β και σημαντικές ποσότητες σιδήρου. Ένα μέτριο αυγό (περίπου 60γρ.) περιέχει 7 γρ. πρωτεΐνης και έχει κατά μέσο όρο 70-80 θερμίδες. Η περιεκτικότητά του σε λίπος είναι 7γρ. Ο μύθος που παλιότερα επικρατούσε ήταν ότι το αυγό αυξάνει την χοληστερόλη. Αυτός ο μύθος καταρρίφθηκε εδώ και χρόνια τώρα βάση μελετών.

auga

Εξτρά πληροφορίες

  • Όταν ξεκινάς την ημέρα σου με ένα αυγό μπορεί ενδεχομένως να προκαλέσει κορεσμό και παράλληλα να βοηθήσει πολύ στο αδυνάτισμα σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα.
  •  Τα αυγά είναι μια καταπληκτική τροφή αρκεί να μην το παρακάνουμε. Δύο αυγά την ημέρα μερικές φορές την εβδομάδα είναι ασφαλής ποσότητα.
  • Αν είστε άτομα με έντονη σωματική δραστηριότητα μπορείτε να καταναλώνετε περισσότερα αυγά.
  • Η χολίνη που περιέχει το αυγό είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την εγκεφαλική λειτουργία ενηλίκων και εμβρύων.
  • Τα αυγά διατηρούνται στο ψυγείο
  • Βάλτε τα μαγειρεμένα αυγά άμεσα στο ψυγείο εάν δεν καταναλωθούν
  • Μην αφήνετε τα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου για παραπάνω από 2 ώρες

auga11

Συνταγές με αυγό

Μάφιν με μακαρόνια και αυγό
Αυγό βραστό τηγανητό
3 τρόποι για να φτιάξεις αυγό
Breakfast Βάφλα
Ομελέτα Burger
Αβγό τηγανητό σε πλάκα άλατος Saltic
Αλμυρό Κέικ σε κούπα

Πίτσα στο τηγάνι με αβγό
Κροκ Μεσιέ & Κροκ Μαντάμ



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*