Quote

Πόση Ενέργεια έχεις; Χρησιμοποίησε τον Ενεργειομετρητή!

Μία από τις πιο σημαντικές συνήθειες που θα σε βοηθήσει να έχεις περισσότερη ενέργεια είναι η χρήση του ενεργειομετρητή! Όχι δεν πρόκειται για κάποια πανάκριβη συσκευή που πρέπει να αγοράσεις. Είναι μία απλή πρακτική που μπορείς να εφαρμόσεις οποιαδήποτε στιγμή της μέρας σου για να μετράς την ενέργειά σου.  Αυτή τη στιγμή που διαβάζεις αυτό, πόσο ενέργεια έχεις; Αν σου ζητούσα να βαθμολογήσεις την ενέργειά σου με ένα νούμερο από 0 ως 10 τι βαθμό θα έβαζες;

  • 0 σημαίνει είσαι τέζα, δηλαδή καθόλου ενέργεια, πλήρης κόπωση.
  • 5 σημαίνει ότι έχεις ισοδύναμα ποσά κόπωσης και ενέργειας.
  • 10 σημαίνει πλήρης ενέργεια και ζωτικότητα χωρίς ίχνος κόπωσης.

Αυτή την άσκηση τη λέω «ενεργειομετρητή». Αν ξεκινήσεις από σήμερα να το κάνεις αυτό τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα και να σημειώνεις σε ένα χαρτί τη βαθμολογία σου κάθε φορά, θα αρχίσεις σιγά σιγά να καταλαβαίνεις τους παράγοντες που επηρεάζουν την ενέργεια και την διάθεσή σου.

Αυτό που χρειάζεται είναι να σκέφτεσαι και να σημειώνεις πόση ενέργεια έχεις το πρωί με το που ξυπνήσεις, το απόγευμα κατά τις 3 και το βράδυ κατά τις 8-9. Ιδανικά, προτείνω να κάνεις την καταγραφή 6 φορές την ημέρα και για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα 9-10 φορές την ημέρα. Στο τέλος μίας εβδομάδας θα έχεις δημιουργήσει μία πολύ καλή εικόνα για τις αυξομειώσεις τις ενέργειάς σου μέσα στην ημέρα και θα μπορείς να εντοπίσεις του λόγους που προκαλούν αυτά τα αποτελέσματα.

Για να μετρήσεις την ενέργειά σου, διακόπτεις ότι κάνεις και κάθεσαι ήρεμα. Κλείνεις τα μάτια, παίρνεις μερικές βαθιές ανάσες, και αφήνεις τη συνειδητότητά σου να απλωθεί σε όλο το σώμα. Σκέψου το σώμα σου από άκρη σε άκρη και στη συνέχεια κάνε μία νοερή εκτίμηση για το επίπεδο της ενέργειας που έχεις εκείνη τη στιγμή. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα γράψε κάθε φορά μερικά σχόλια που αναφέρονται σε παράγοντες που μπορεί να έχουν επηρεάσει την ενέργειά σου όπως το τί έφαγες, αν κινήθηκες, πόση ώρα δούλεψες και άλλα παρόμοια πράγματα.

Όταν αυτή η άσκηση σου γίνει συνήθεια θα σε κάνει αυτόματα να αρχίσεις να σκέφτεσαι τις αιτίες που κάθε φορά έχεις την ενέργεια που έχεις. Θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις πως η ενέργειά σου αλλάζει κατά τη διάρκεια της μέρας, ποιες ώρες νιώθεις καλύτερα, ποια φαγητά σου ρίχνουν την ενέργεια και πως η γυμναστική μπορεί ξαφνικά να αυξήσει την ενέργειά σου περισσότερο από κάθε άλλο πράγμα που μπορείς να κάνεις.

Για αυτό ξεκίνα εδώ και τώρα. Βαθμολόγησε την ενέργειά σου αυτή τη στιγμή και συνέχισε να το κάνεις τις επόμενες ημέρες. Θα σε βοηθήσει πολύ!

Μην ξεχάσεις να αφήσεις κάποιο σχόλιο από κάτω, να κάνεις LIKE τη σελίδα και να γραφτείς στο Newsletter για να έχουμε επικοινωνία! Να σαι καλά!! Φιλιά πολλά!…



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

2 comments

  1. KALIMERA NOMIZO OTI PAO KALA.THA DO KAI TO APOGEUMA FILIA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*