Quote

Μία απλή πράσινη συμβουλή για να έχεις ενέργεια τις γιορτές

Θέλετε μία πολύ έξυπνη και απλή ιδέα για ποιο υγιεινό και ισορροπημένο γιορτινό τραπέζι. Σερβίρετε μία γαβάθα με σκέτα φρέσκα, ωμά πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Γιατί να το κάνεις αυτό;

Επειδή τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά έχουν ένζυμα που βοηθάνε τη χώνεψη, βιταμίνες που σε γεμίζουν ενέργεια και πολλά άλλα θρεπτικά και φυτοχημικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σου περισσότερο από κάθε άλλο στις γιορτές που γενικά κάνουμε αρκετές καταχρήσεις. Έχουν επίσης φυτικές ίνες που σε γεμίζουν και σε χορτάινουν.

Γιατί να τα σερβίρεις σκέτα;

Επειδή στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι όλα τα πιάτα είναι τίγκα στα λάδια και τα λιπαρά. Φυσικά λίγο ελαιόλαδο είναι σίγουρα υγιεινό αλλά είναι έξτρα θερμίδες που μαζί με όλα τα υπολοιπα που θα φας θα βγάλουν ένα ιδαίτερα μεγάλο σύνολο.

Το μυστικό…

Το μυστικό είναι οτι τις πρασινάδες δε θα τις φας τελείως σκέτες. Μπορέις να τις βάλεις στο πιάτο και να τις ανακτέψεις με τη γέμιση με το ζουμί από τη γαλοπούλα ή με την υπόλοιπη σαλάτα που έχει dressing. Αν σε κάθε πιρουνιά έχεις και 2-3 φύλαράκια θα έχεις φάει την απαρραίτητη ποσότητα που χρειάζεσαι.

Για αυτό θυμίσου:

Σκέτα ωμά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, μαιντανό, σε κάθε γιορτινό τραπέζι. Για να γιορτάσεις όχι μόνο την ώρα που θα φάς αλλά και μετά, που θα έχεις ενέργεια, όρεξη και ζωντάνια!  Βάλε μία γαβάθα στο τραπέζι και πρόετρεψε και τους υπόλοιπους στην οικογένεια να ακολουθήσουν το παράδειγμά σου!

Αν θές κι άλλες συμβουλές ενέργειας για τις γιορτές, δες το βίντεο και κατέβασε το δωρεάν εγχειρίδιο που θα βρείς εδώ:

http://bletsas.gr/nrg/

Καλές Γιορτές και Καλή όρεξη!

Ευτύχης



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*