Quote

Σαλάτα Ταμπουλέ με Κινόα

Η σαλάτα έχει μεγάλη ιστορία και ήταν πάντα μια από τις πιο θρεπτικές επιλογές στην διατροφή του ανθρώπου! Οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι έτρωγαν ανάμεικτα χορταρικά με σάλτσα. Σήμερα υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές που είναι αρκετά δύσκολο να μην βρεις μια σαλάτα που να σου αρέσει. Οι πιο γνωστές ελληνικές σαλάτες είναι η χωριάτικη, ο ντάκος, η πατατοσαλάτα και η παντζαροσαλάτα. Τελευταία όμως έχουμε αρχίσει να δοκιμάζουμε και νέα πράγματα! Σήμερα θα φτιάξουμε μια συνταγή που συνδυάζει γευστικά τον Λίβανο με τη Νότιο Αμερική. Από Λιβανο ειναι το ταμπουλέ και απο Νοτιο Αμερική το Κινοα!

IMG_9171

Υλικά:
1 ματσακι μαϊντανο ψιλοκομμένο
1 κούπα κινόα βρασμένο
4 κουταλιές ελαιόλαδο
1 κουταλιά ξύδι βαλσάμικο Ariston με γεύση Rasberry
3 ντοματες
Aλάτι Ιμαλαϊων SALTIC

Εκτέλεση:
Κόβουμε τα μαϊντανό και τις ντομάτες. Βράζουμε και στραγγίζουμε το κινόα. Βάζουμε σε ένα μπολ τα υλικά μας και προσθέτουμε αλάτι, λάδι και ξύδι βαλσάμικο. Έτοιμη η σούπερ θρεπτική σαλάτα! Εμείς σερβίραμε σε ένα υπέροχο μπολ αλατος Ιμαλαΐων Saltic! Αν θελετε και εσείς δείτε και εδώ: salticproducts.com

IMG_9161

INFΟ

  1. Οι σαλάτες μπορούν να σερβιριστούν σε οποιοδήποτε σημείο του γεύματος για αυτό υπάρχουν και κατηγορίες σαλατών. Σαλάτες για ορεκτικό, συνοδευτικές, σαλάτες για κυρίως, σαλάτες για τον καθαρισμό του ουρανίσκου αλλά και για επιδόρπιο.
  2. Διατροφικά οι σαλάτες χωρίζονται σε αλοιφές, βραστές, πρασινάδες, πολύχρωμες, αλλά και σαλάτες με λαχανικα. Όταν όμως λέμε να τρώμε σαλάτα με κάθε γεύμα δεν εννοούμε τις αλοιφές και τις βραστές αλλά τις υπόλοιπες 3 κατηγορίες.
  3. H περιεκτικότητά της κινόα σε πρωτεΐνες είναι πολύ υψηλή (14%), αλλά το σημαντικότερο είναι ότι η κινόα δείχνει ότι αποτελεί πηγή πλήρους πρωτεΐνης, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των φυτικών τροφών.
  4. Η κινόα, επίσης, αποτελεί τροφή ελεύθερη-γλουτένης και δε δημιουργεί προβλήματα στην πέψη.
  5. Το συνολικά υψηλό επίπεδο θρέψης που παρέχει η κινόα την καταξιώνει ως τρόφιμο με μεγάλο όφελος για την υγεία.

IMG_9176



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*