Quote

Σχέδιο Δράσης για Υγεία, Ευεξία και Ενέργεια

ΕΥΤΥΧΗΣ - ΕΝΑ ΜΗΛΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑΑν ξέρεις τι θέλεις να πετύχεις και έχεις πολλούς λόγους για να το πετύχεις, το επόμενο στάδιο είναι να μπεις στη δράση και να ακολουθήσεις ένα δοκιμασμένο σχέδιο δράσης που θα σε οδηγήσει εκεί που θες. Στο βιβλίο ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ θα μάθεις πολλά. Η γνώση από μόνη της όμως δεν είναι δύναμη. Η εφαρμοσμένη γνώση είναι δύναμη. Το σημαντικό είναι να ξεκινήσεις από σήμερα να εφαρμόζεις αυτά που μαθαίνεις. Οι παρακάτω συμβουλές αποτελούν το απλό σχέδιο δράσης του βιβλίου που μπορείς να βάλεις από σήμερα στη ζωή σου.

1. Τρώγε ένα μήλο την ημέρα

Κάνε το πρώτο βήμα τρώγοντας εδώ και τώρα ένα μήλο. Σημάδεψε αυτή τη στιγμή ως το νέο ξεκίνημα στο μονοπάτι της έξυπνης διατροφής που σου χαρίζει ενέργεια, ζωντάνια και υγεία. Φάε ένα μήλο και κάνε το καθημερινή συνήθεια έτσι ώστε να σου θυμίζει καθημερινά όσα έμαθες στο βιβλίο και στη ζωντανή παράσταση.

2. Βάλε τον δεκάλογο της έξυπνης διατροφής στη ζωή σου

Βάλε μέρα με τη μέρα καλές συνήθειες στην καθημερινότητά σου. Τύπωσε ή γράψε σε ένα χαρτί τον δεκάλογο της έξυπνης διατροφής και κάθε μέρα επικεντρώσου σε μία από τις δέκα συμβουλές. Καθώς προσθέτεις και άλλες καλές συνήθειες, συνέχισε να διατηρείς αυτές που έχεις ήδη ξεκινήσει. Μέσα σε ένα μήνα θα έχεις κάνει τις καλές αυτές συνήθειες μέρος του εαυτού σου και θα βαδίζεις με σιγουριά στο μονοπάτι της έξυπνης διατροφής. Ο δεκάλογος της έξυπνης διατροφής αναλύεται βήμα βήμα στο βιβλίο με 1 ή 2 σελίδες αφοερωμένες στην κάθε μία απο τις 10 συμβουλές.

3. Κινήσου

Κάνε μία μορφή γυμναστικής κάθε μέρα. Αφιέρωσε συνολικά 1 ώρα την ημέρα για περπάτημα, τρέξιμο, κάποιο άθλημα, χορό ή οτιδήποτε άλλο βάζει το σώμα σου σε κίνηση. Κάνε το ξεκίνημα εδώ και τώρα. Σήκω πάνω και κάνε 30 πηδηματάκια!

4. Ξεκουράσου αρκετά

Για τις επόμενες 30 μέρες κοιμήσου νωρίς, μη δεις τηλεόραση πριν κοιμηθείς, φάε νωρίς βραδινό και σκέψου όμορφα πράγματα όταν πέφτεις στο κρεβάτι. Εκτός αυτού φρόντισε να χαλαρώνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κάθε ώρα πάρε 10 βαθιές ανάσες και άσε το μυαλό σου ελεύθερο!

5. Γίνε το καλό παράδειγμα

Μετέδωσε και σε άλλους όσα έμαθες. Εφάρμοσε τον δεκάλογο της έξυπνης διατροφής και άσε τους άλλους να δουν τα οφέλη που σου προσφέρει. Μετέδωσε το μήνυμα στους φίλους σου και γίνε ένας αγγελιοφόρος θετικής ενέργειας.

6. Μπες στην κουζίνα

Κάθε μέρα για τις επόμενες 30 μέρες, φτιάχνε μία από τις συνταγές του βιβλίου. Μπορεί να είναι κάτι απλό και γρήγορο, μπορεί να είναι και κάτι πιο σύνθετο. Σημασία έχει να σου γίνει συνήθεια καθημερινά να ετοιμάζεις σε κάποιο γεύμα το φαγητό σου. Μπεις στη δράση και μαγείρεψε! Μπες στην κουζίνα και φτιάξε μία από αυτές τις νόστιμες και υγιεινές συνταγές.

Ελπίζω αυτό το απλό σχέδιο δράσης να σε βοηθήσει να κάνεις τις αλλαγές που ζητάς για ν αέχεις περισσότερη ενέργεια και καλύτερη διάθεση. Σου προτείνω να ξεκινήσεις αμέσως! Δεν χρειάζεται να πάρεις το βιβλίο εδώ και τώρα, αν και προσωπικά θεωρώ πως κάτι τέτοιο θα σε βοηθήσει πολύ!… Εκτός των άλλων έχει μέσα και ένα CD με τραγούδια που σίγουρα θα σου φτιάξουν τη διάθεση!! Όποτε το θελήσεις θα το βρείς εδώ.



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*