Quote

Μάθε τα πάντα για την σοκολάτα

chocolateq

Την σοκολάτα την αγαπάμε. Γλυκαίνει κάθε μας στιγμή και  νοστιμίζει κάθε γλυκό μας. Είναι η αγάπη μικρών και μεγάλων και πολύ δύσκολα μπορούμε να της πούμε όχι. Βέβαια η σοκολάτα σε μεγάλες ποσότητες δεν κάνει καλό όπως όλα τα τα πράγματα. Σήμερα θέλω να μιλήσουμε για τον μεγαλύτερο πειρασμό του πλανήτη που χρησιμοποιείται κατά βάση στην ζαχαροπλαστική και δειλά δειλά κι στην μαγειρική. Η σοκολάτα θεωρείται μια σούπερ τροφή η οποία δίνει στον οργανισμό μας ενέργεια και τόνωση.

Ιστορία της σοκολάτας

H ιστορία της σοκολάτας στην Ευρώπη ξεκινάει πριν από 500 χρόνια περίπου, μαζί με την ανακάλυψη της Αμερικής. Οι πρώτες πληροφορίες που έχουμε για την καλλιέργεια κακαόδεντρων είναι από την εποχή του πολιτισμού των Mάγια κάπου στο 600 μ.Χ.

chocolate

INFO:

  • Φρόντισε να διαλέγεις πάντα καλής ποιότητας σοκολάτα
  • Όταν θέλεις να λιώσεις την σοκολάτα ΔΕΝ την βάζεις ποτέ απευθείας στην φωτιά γιατί θα την κάψεις. Χρησιμοποιείς πάντα μπέν μαρί ή φούρνο μικροκυμάτων.
  • Για να έχεις ρευστή και λεία σοκολάτα μπορείς να προσθέσεις λίγο βούτυρο ή λάδι.
  • Αν η σοκολάτα καεί προτίμησε να πετάξεις την σοκολάτα και να αρχίσεις την παρασκευή από την αρχή. Αν δεν το κάνεις, θα έχεις σκληρή και πικρή σοκολάτα.
  • Όταν θα λιώσεις την σοκολάτα κόψ’την πρώτα σε κομματάκια για να λιώσει πιο εύκολα.
  • Η μαύρη σοκολάτα ή αλλιώς «τροφή των θεών» έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας αν τρώγεται με μέτρο.
  • Πολλά οφέλη για την υγεία μας έχουν όλες οι σοκολάτες λόγω του πολύ θρεπτικού κακάο που περιέχουν.
  • Τη σοκολάτα πρέπει να τη διατηρούμε σε χώρο ξηρό με θερμοκρασία 18°C, μακριά από τον ήλιο και τις μυρωδιές.
  • Η σοκολάτα βοηθάει στο διάβασμα, στην μνήμη και στην ψυχολογία του ατόμου ειδικά αν έχει καιρό να κάνει σεξ.
  • Σύμφωνα με επιστημονική έρευνα  η σοκολάτα μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.
  • Η σοκολάτα δίνει δύναμη και χαρίζει ευεξία.
  • Η σοκολάτα ενισχύει την πνευματική διαύγεια.
  • Η σοκολάτα περιέχει υδατάνθρακες, λίπη, πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης, σημαντικές ποσότητες ασβεστίου, νατρίου και χαλκού, μεγάλες ποσότητες καλίου και μαγνησίου,μικρές ποσότητες βιταμίνης Α, θειαμίνης, ριβοφλαβίνης, βιταμίνης D, βιταμίνης Ε, σιδήρου, αλκαλοειδή, πολυφαινόλες κ.α.
  • Μια μέτρια σοκολάτα χωρίς ζάχαρη αλλά με άλλη γλυκαντική ουσία έχει περίπου 400 θερμίδες. Μια κανονική σοκολάτα μπορεί να φτάσει και τις 700.
  • Μια πολύ καλή λύση για να μην τρώτε μεγάλες ποσότητες σοκολάτας είναι να απολαμβάνετε ένα ή δύο μικρά σοκολατάκια τη φορά.
  • Οι ποικιλίες του κακάο είναι πολλές και η κάθε μια έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Κάποιες φορές για να πετύχουν την τέλεια γεύση χρειάζεται να αναμείξουν τα κακάο μεταξύ τους.

 

Υπάρχουν αρκετά είδη σοκολάτας μερικά είναι:

Κουβερτούρα (bitter – πικρή)
Σοκολάτα υγείας (σκούρη)
Σοκολάτα γάλακτος
Λευκή

choco

Τι να κάνω σε περίπτωση που σφίξει ή σβολιάσει η σοκολάτα στο μπεν μαρί;

Αν σφίξει ή σβολιάσει η σοκολάτα στο μπεν μαρί τότε σκούπισε τους υδρατμούς από τα τοιχώματα και ρίξε μερικές κουταλιές λάδι. Ανακάτεψε μέχρι να επανέλθει στα φυσιολογικά της η σοκολάτα.

 

Μην ξεχνάς να τρως λίγη σοκολάτα κάπου κάπου καθώς όπως είχε πει και ο Charles M. Schulz (Αμερικανός σχεδιαστής κόμικς), ” Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η αγάπη. Αλλά και λίγη σοκολάτα κάπου-κάπου, δεν βλάπτει.”

Αν θέλεις να δεις συνταγές με σοκολάτα δες αυτές που ακολουθούν και ψάξε κι άλλες στο site:

Σπιτική κρέμα σοκολάτας στη στιγμή
Σοκολατάκια με κάστανο και στέβια
Τούρτα σοκολάτα
Γλυκιά τάρτα με μήλα και σοκολάτα
Μους σοκολάτας με γιαούρτι
Εύκολο Frozen Yogurt στο σπίτι (Φράουλα και Σοκολάτα)
Νηστίσιμα Σοκολατάκια με Μακεδονικό Ταχίνι
Μπισκότα με Κομματάκια Σοκολάτας
Σοκολατάκια με Λευκή Σοκολάτα και Αμύγδαλα



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*