Quote

Ταχινόπιτα στριφτή

Κάνεις νηστεία; Η καλύτερη και πιο χορταστική επιλογή είναι η στριφτή ταχινόπιτα.

Δεν είναι μια συνταγή μόνο για τους λάτρεις του ταχινιού αλλά για όλους.

Όλες οι θρεπτικές ουσίες από το καρύδι, την κανέλα και το υπέροχο ταχίνι σε μια απολαυστική συνταγή.

Δες πόσο εύκολα και γρήγορα μπορείς να την κάνεις.

Υλικά:

650 γρ. φύλλο κρούστας ψιλό

350 γρ. Μακεδονικό Ταχίνι

200 γρ. ζάχαρη

200 γρ. καρύδι τριμμένο

Κανέλα σκόνη

Γαρίφαλο σκόνη

Παρθένο Σησαμέλαιο

Εκτέλεση:

Σε μίξερ χτυπάμε το ταχίνι, τη ζάχαρη, την κανέλα και το γαρίφαλο μέχρι να γίνουν μια
σφιχτή κρέμα που να στέκεται στο κουτάλι. Αλείφουμε με σησαμέλαιο ένα στρογγυλό
ταψί (φ 27), απλώνουμε ένα φύλλο και στη διαγώνιό του απλώνουμε ένα κορδόνι από
την κρέμα ταχινιού, την πασπαλίζουμε με καρύδι, διπλώνουμε, λαδώνουμε και ρολάρουμε
το φύλλο, όχι όμως πολύ σφιχτά ώστε όταν το ταχίνι κατά το ψήσιμο διογκωθεί, να μην
ανοίξει. Μεταφέρουμε το ρολό στο ταψί και το τοποθετούμε περιμετρικά. Συνεχίζουμε την
ίδια διαδικασία γεμίζοντας και ρολάροντας τα φύλλα μέχρι να συμπληρωθεί, πάντα από τα
έξω προς τα μέσα, το ταψί.
Αλείφουμε την πίτα με σησαμέλαιο και τη φουρνίζουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους
160 οC για 35 λεπτά, σε χαμηλή θέση, μέχρι να ροδίσει η επιφάνεια της. Μόλις κρυώσει την
κόβουμε και σερβίρουμε.



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*