Quote

Tips Νοστιμιάς και Ισορροπίας για την ΤσικνοΠέμπτη!

Έίναι ΤσικνοΠέμπτη και θέλεις να κάνεις οικονομία! Μπορείς να τσικνίσεις σπίτι και να πας έξω μετά! ιδού μερικά έξυπνα τιπς για νόστιμη και υγιεινή Τσικνοπέμπτη!

1. Άνοιξε τον απορροφητήρα για να μην μυρίσει το σπίτι!
2. Βάλε το κρέας στο grill, τις πίτες στο τηγάνι. Extra tip: Μην βάλεις πολύ λάδι στο τηγάνισμα της πίτας.
3. Βάλε λεμόνι στο κρέας εκτός από γεύση έχει και πολλά αντιοξειδωτικά που θα βοηθήσουν πολύ τον οργανισμό σου.
4. Κόψε λαχανικά για γαρνιτούρα και συνόδεψε το γεύμα με σαλάτα!
5. Φτιάξε υγιεινές σάλτσες. Αν φτιάξεις γιαουρτοσως βάλε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Άλλες υγιεινές επιλογές με χαμηλά λιπαρά: Κέτσαπ (κατά προτίμηση σπιτική) και κρέμα αβοκάντο με καλά λιπαρά.
6. Τρώμε με μέτρο!!
7. Πριν κοιμηθείτε περπατήστε λιγάκι και μην ξαπλώστε αμέσως μετά το φαγητό.
8. Την επόμενη μέρα ξεκινήστε με ένα αναζωογονητικό χυμό φρούτων πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και ακολουθείστε ένα ελαφρύ πρόγραμμα φαγητού και αθλητικής δραστηριότητας!

Και θυμήσου!
Καλή Τσικνοπέμπτη! 🙂

Δες και το σχετικό βίντεο:



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*