Quote

Είσαι αδύνατος και θες να βάλεις κιλά αλλά δυσκολεύεσαι; Διάβασε αυτό!

Υπάρχουν πολλά άτομα που είναι αδύνατα και θέλουν να βάλουν κιλά αλλά δεν το καταφέρνουν. Δοκιμάζουν να φάνε fast food και γλυκά αλλά δεν έχουν το επιοθυμητό αποτέλεσμα. Καταλήγουν να τρώνε ανθυγιεινά και έτσι να μην δίνουν στο σώμα τους τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να είναι δυνατό και με υγεία. Εκτός αυτού η κακή διατροφή μπορεί να προκαλέσει προβλήματα χοληστερίνης και διαβήτη ακόμα και σε άτομα που είναι υπερβολικά αδύνατα.

Όταν εγώ ήμουν πολύ αδύνατος και ήθελα να βάλω μερικά κιλά το πρώτο μου μέλιμα ήταν να τρέφομαι υγιεινά έτσι ώστε οι νέοι μυικοί ιστοί να δημιουργηθούν από καλές πρώτες ύλες! Με fast food δεν είναι δυνατόν να πάρει κιλά κάποιος που δεν αποθηκεύει λίπος. Τα fast food εχουν πολλες κενες θερμιδες που στους περισσότερους γινονται λιπος αλλα οχι σε αυτή την ομάδα ανθρώπων.

Τι πρέπει να κάνεις λοιπόν αν ανήκεις σε αυτούς που τρώνε και δεν παχαίνουν, και θες να βάλεις μερικά κιλά;

1) Να αρχισεις να τρως θρεπτικές τροφές με αρκετές θερμίδες αλλά και με καλή πρωτείνη, όπως ψαρι, κρεας, αβγα, οσπρια, ξηρους καρπους, σπορια, ταχινι κλπ..

2) Να κάνεις γυμναστική. Αν θες να χτίσεις λίγο το σώμα σου και να αυξήσεις μυικη μαζα πρεπει να κανεις γυμναστικη. Θα σου πρότεινα να παρεις ενα σετ βαρακια (3 κιλα και 5 κιλά ειναι καλα για αρχη) και να δεις μερικες ασκησεις στο Ιντερνετ για να κανεις. Αν μπορεις να πηγαίνεις καθε τοσο και σε γυμναστηριο θα βοηθησει πολυ. Το σημαντικο ομως είναι να κανεις καθε μερα απο λιγο και αυτο ειναι πολυ πιο ευκολο με βαρακια στο σπιτι.

Επισης πολυ σημαντικο: να μην εισαι ποτε ενεργειάκα μειον. Με αλλα λογια να μην καταναλωνεις σε καμια περιπτωση περισσότερη ενεργεια απο οτι εχεις λαβει. Για να εισαι σιγουρος για αυτο ειναι καλο οταν γυμναζεσαι ή κινείσαι, περπατάς, εισαι εξω να τρως μικρα σνακ, φρούτα κλπ.

Αν θες διάβασε αυτο:
http://bletsas.gr/get-some-weight/

και δες αυτό

Καλη δυναμη

Ευτυχης



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

5 comments

  1. Δημητρα

    Ευτηχη, πολυ χρησιμες οι συμβουλες σου αλλα…δεν μπορω να βαλω ευκολα κιλα. Ελπιζω καποια στιγμη να γραψεις στο site σου και εναν καταλογο με τροφιμα που μας δινουν βαρος.?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*