Quote

Πρωτεϊνούχο Smoothie με Γιαούρτι και Φράουλες

 

Smoothie με Γιαούρτι και φράουλα

Μία πολύ απλή συνταγή για δυναμωτικό χυμό ιδανικό για όσους γυμνάζονται! Χάρη στο γιαούρτι Total 0% ένα μεγάλο ποτήρι έχει 20 γρ. πρωτεΐνης και 0% λιπαρά! Οπως λέω και στο βίντεο, τα λιπαρά τα αγαπάμε αλλά καλύτερα το πρωι να μην τρώμε πολλά για να χωεύουμε πιο εύκολα. Στον πρωτεϊνούχο αυτό χυμό χρησιμοποιούμ,ε γιαούρτι που είναι αληθινή τροφή και όχι σκόνες πρωτεΐνης που πολλές φορές κρύβουν κινδύνους. Μπορείτε να κάνετε παραλλάγες αλλά η φιλοσοφία είναι πάνω κάτω η ίδια. Αν δε θες δε βάζεις τις πρασινάδες, αν και προσθέτουν πολλές βιταμίνες στον χυμό! Τέλος, όπως βλέπεις και στο βίντεο, αν θες μπορείς να στραγγίξεις τον χυμό για να μην έχει καθόλου κομματάκια.

  • 1 μπανάνα
  • 8-10 φράουλες
  • 1 γιαούρτι total 0%
  • 1 ποτήρι χυμό μήλο
  • 1/2 ποτήρι χυμό πορτοκάλι
  • λίγο μαϊντανό και σέλινο (προαιρετικά)

Βάζεις όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτυπάς να γίνουν χυμός. Αν θες στργγίζεις και σερβίρεις!

Το μπλέντερ-μούλτι είναι από τα καταστήματα  VICKO.

Δες το εδώ

smoothie  ΧΥΜΟΣ juice2 smoothie juice



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*