Quote

Δοκιμασία 10 ημερών

10 απλά πράγματα που μπορείς να εφαρμόσεις για 10 μέρες ώστε να δώσεις στο σώμα σου τη δυνατότητα να αναζωογονηθεί να αποτοξινωθεί και να ανακτήσει τις δυνάμεις του. Είναι μία μορφή νηστείας μόνο που εκτός από ότι δε θα φας ζωικά τρόφιμα, θα κάνεις και μερικά άλλα πράγματα για τα οποία το σώμα σου θα σε ευχαριστεί. Προσωπικά το πρωτοεφάρμοσα στο σεμινάριο Life Master του Tony Robbins και από τότε το χρησιμοποιώ όποτε θέλω να αποτοξινωθώ και να βρω τις ισορροπίες μου.

Δοκίμασε το για 10 μέρες. Δες το σαν πρόκληση. Μην το κάνεις μόνο για να χάσεις μερικά κιλά, αυτό σίγουρα θα συμβεί αλλά δεν είναι το μεγαλύτερο όφελος. Το μεγαλύτερο όφελος είναι ψυχολογικό. Έχοντας εφαρμόσεις αυτό το πρόγραμμα για 10 μέρες θα έχεις αποδείξει στον εαυτό σου ότι έχεις τη δύναμη για να ελέγξεις τον εαυτό σου και να καθορίσεις το μέλλον σου.

  • Αναπνοή

Μάθε τεχνικές αναπνοής που αυξάνουν το επίπεδο της αεροβικής σου ικανότητας, δηλαδή το επίπεδο της έντασης στο οποίο μπορείς να γυμνάζεσαι χωρίς να λαχανιάζεις και να ιδρώνεις. Εκτός αυτού, με σωστή αναπνοή γεμίζεις ενέργεια και αποτοξινώνεις το λεμφικό σου σύστημα.

  • Νερό

Βεβαιώσου ότι πίνεις 2 με 3 λίτρα νερό καθημερινά και 70% όσων τρως είναι τροφές πλούσιες σε νερό, όπως ζωντανά φρούτα και λαχανικά. Το νερό είναι πηγή ζωής και ο οργανισμός σου το χρειάζεται περισσότερο από κάθε άλλο για να λειτουργεί σωστά.

  • Αεροβική Κίνηση

Γυμνάσου αερόβια, δηλαδή μέσα στα όρια όπου δε λαχανιάζεις. Όσο περισσότερο γυμνάζεσαι τόσο πιο έντονα μπορείς να γυμναστείς αναπνέοντας φυσιολογικά. Βάλε στόχο να κάνεις 20 με 30 λεπτά αερόβια γυμναστική καθημερινά. Αυτό μπορεί να είναι και απλά ένα γρήγορο περπάτημα.

  • Μέγιστη θρέψη

Μάθε πώς να δίνεις στο σώμα σου όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται οργανώνοντας το διαιτολόγιο σου και τα τυχόν φυσικά συμπληρώματα που επιλέγεις. Με σωστούς συνσυασμούς και τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά μπορείς να πετύχεις μέγιστη ποιότητα διατροφής ακόμα και αν νηστεύεις. Τα όσπρια, οι ωμοί ξηροί καρποί, σιτήρά και δημιτριακά όπως το ακατέργαστο σιτάρι, το κεχρί και το κινόα, σε συνδυασμό με πολλά πράσινα λαχανικά όπως σπανάκι και μαιντανό, μπορούν να σε καλύψουν υπερπλήρως διατροφικά.

  • Αρκετή ξεκούραση

Μάθε τα μυστικά του καλού ύπνου και δώσε στο σώμα σου το χρόνο που χρειάζεται για να ξεκουραστεί και να ανανεωθεί. Φρόντισε να προφέρεις στον εαυτό σου και μικρές στιγμές αληθινής ξεκούρασης κατά τη διάρκεια της μέρας.

  • Συγκέντρωση

Μάθε να οργανώνεις τη ζωή σου και να βάζεις στόχους. Αυτό θα σε βοηθήσει να μειώσεις το στρες και να πραγματοποιήσεις πολλά περισσότερα σε λιγότερο χρόνο.

  • Κόψε τα πολλά λιπαρά και κυρίως τα κακά.

Μάθε να ξεχωρίζεις τα καλά από τα κακά λιπαρά και κάνε τις σωστές επιλογές. Τα καλά είναι τα ωμά λιπαρά από φυτικές πηγές όπως το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, οι ωμοί ξηροί καρποί και οι σπόροι. Τα ψάρια έχουν επίσης καλά λιπαρά. Κακά λιπαρά είναι αυτά που είναι στερεά σε θερμοκρασία δωματίου. Τα κορεσμένα ζωικά λιπαρά από κρέας και γαλακτοκομικά πρέπει να είναι περιορισμένα. Τα χειρότερα όμως από όλα τα λιπαρά είναι τα υδρογονωμένα φυτικά λιπαρά που χρησιμοποιούνται σε πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα. Απόφυγέ τα πάθη θησεία.

  • Ελάχιστο κρέας

Για αυτές τις δέκα μέρες ακολούθησε τις αρχές της νηστείας. Μη φας καθόλου σάρκα ή αν χρειαστεί να φας, φάε μικρή ποσότητα χωρίς ορατό λίπος και κατά προτίμηση ψάρι. Αν και το κρέας είναι μία θρεπτική τροφή με πολλά πλεονεκτήματα, η καθημερινή του κατανάλωση είναι επιβαρυντική. Για αυτές τις δέκα μέρες μη φας καθόλου για να τεστάρεις το βαθμό εξάρτησής σου σε αυτό.

  • Κόψε τα γαλακτοκομικά προιόντα.

Για αυτές τις δέκα μέρες μάθε από πρώτο χέρι πόσο τέλεια νιώθεις αν ο οργανισμός σου αποτοξινωθεί και δεν καταναλώσει γαλακτοκομικά. Μετά από αυτές τις 10 μέρες μπορεί και να θελήσεις να γίνεις vegan ή να τρώς μόνο γιαούρτι και τυρί καλής ποιότητας με μέτρο.

  • Κόψε τα όξινα.

Τα όξινα δεν είναι απαρραίτητα μόνο αυτά που έχουν ξινή γεύση. Υπάρχουν πολλά τρόφιμα που είναι γλυκά στο στόμα αλλά γίνονται ξινά στο στομάχι, όπως η ζάχαρη. Δώσε στο σώμα σου το δώρο της αλκαλικής διατροφής. Απόφυγε ζάχαρη, αλκοόλ, γλυκά, καφέ, επεξεργασμένα τρόφιμα, χημικά πρόσθετα και οτιδήποτε άλλο μη φυσικό. Τρώγε πολλές πρασινάδες, χυμούς λαχανικών, σαλάτες και φυσικές τροφές όπως αμύγδαλα, αβοκάντο, ρεβίθια και ταχίνι.

Αυτά δεν είναι πράγματα που θα κάνεις για πάντα. Αν όμως τα κάνεις για 10 συνεχόμενες μέρες είναι σίγουρο ότι θα «εθιστείς» στην ευεξία και την ενέργεια που θα νιώσεις τόσο πολύ που θα θες να τα εφαρμόζεις όσο πιο συχνά μπορείς. Η καλύτερη εποχή για να το κάνεις είναι εποχή νηστείας. Πριν ξεκινήσεις, μίλησε με το γιατρό σου και βεβαιώσου ότι συμφωνεί. Καλή δύναμη!



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*