Quote

Κινοάτικο πρωινό

Kinoa Breakfast Mix

Βαρεθήκατε τα κοινά πρωινά; Ορίστε κάτι όχι κοινό αλλά κινοάτικο, με κινόα! Ενα μίγμα ξηρών καρπών, φρούτων και μπαχαρικών που μπορεί κάλλιστα να κάνει τη διαφορά σε ολόκληρη τη μέρα σας. Εμένα μέχρι στιγμής κάνει διαφορά (Αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία φαγώθηκε πριν από 4 ώρες και ακόμα δεν έχει εμφανιστεί ίχνος λιγούρας!

Για 4 μερίδες χρειάζονται:
200 γρ. Κινόα, 2 μπανάνες, 1/2 αβοκάντο, αμύγδαλα, κολοκυθόσποροι, ηλιόσποροι, κανέλα και λίγο μοσχοκάρυδο (που πάει πολύ με τη μπανάνα). Χρειάζεται επίσης λίγο φρέσκο γάλα ελαφρύ γάλα ή αριάνι. Εγώ βάζω συνήθως γάλα σόγιας ή κατσικίσιο επειδή μου “κάθονται” καλύτερα στο στομάχι το πρωί.

Για να γίνεις και εσύ πρωινός κινοάτης, προετοιμάζεις το κινόα σύμφωνα με τις οδηγίες στη συσκευασία. Χρειάζεται πλύσιμο, στράγγισμα και μετά βράσιμο σε διπλάσια ποσότητα νερού για 20 λεπτά. Στη συνέχεια το βγάζεις από τη φωτιά και το σκεπάζεις με μία βαμβακερή πετσέτα για ένα 5λεπτο. Στραγγίζεις νερό που έχει μείνει και προσθέτεις γάλα χωρίς να το κάνεις πολύ νερουλό. Προσθέτεις τα φρούτα κομμένα σε μικρά κομμάτια, τα αμύγδαλα και τους σπόρους και ανακατεύεις. Πασπαλίζεις κανέλα, μοσχοκάρυδο κι αν αν θες “έξτρα” γλύκα, προτείνω μέλι ή ακατέργαστη ζάχαρη. Στη φωτογραφία υπάρχουν και κάτι κόκκινα φρουτάκια. Είναι Goji berries! διαβάστε για αυτά εδώ.  Καλη όρεξη!



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print