Quote

Πώς να αποφύγεις το junk food

Στις μέρες μας μία θάλασσα από Junk Food υπάρχει συνεχώς γύρω μας και απειλεί να μας καταπιεί. Αν θες να έχεις περισσότερη ενέργεια, καλή διάθεση και άριστη υγεία, πρέπει να βρεις τρόπους να αποφύγεις τους σαβουροπειρασμούς και επιλέξεις τα τρόφιμα που σε βοηθάνε να πετύχεις τους στόχους σου. Οι παρακάτω χρήσιμες συμβουλές θα σε βοηθήσουν να κάνεις ένα τεράστιο δώρο στον εαυτό σου αποφεύγοντας το junk food.

  • Εξαφάνισε ότι πειρασμούς  υπάρχουν στο σπίτι. Καθάρισε τα ντουλάπια σου από τα έτοιμα φαγητά και βάλε όλη την οικογένεια στο κόλπο.
  • Ξεκίνα από μια σωστή βάση. Γέμισε τα ντουλάπια σου με διάφορα υλικά με τα οποία μπορείς να φτιάχνεις θρεπτικά φαγητά, γλυκά και σνακ. Αν τρως υγιεινά στο σπίτι, δεν θα νιώθεις τόσο άσχημα όταν χώνεσαι που και που σε ένα ζαχαροπλαστείο ή ένα φαστ φουντ.
  • Θέσε ρεαλιστικούς στόχους , προσέχοντας να μην είναι μακροπρόθεσμοι. Η πλήρης έλλειψη ενός φαγητού απλά θα σε κάνει να το λαχταράς περισσότερο, γι΄ αυτό επέτρεψε στον εαυτό σου μια μικρή επιβράβευση στο τέλος κάθε εβδομάδας.
  • Κάτσε να σκεφτείς ποιες είναι αυτές οι ώρες της ημέρας που είσαι πιο ευάλωτος στους πειρασμούς. Φταίει αυτή η αμείλικτη  ώρα στις 3 το πρωί που θα έδινες τα πάντα για ένα μπισκότο; Φταίει αυτή η θετική απάντηση από εκείνο τον πελάτη που σε παίδευε τόσο καιρό, η οποία σε έκανε να θες να ανταμείψεις τον εαυτό σου με ένα ανθυγιεινό σνακ; Προνόησε από πριν ώστε να έχεις θρεπτικές εναλλακτικές στο χέρι-και αν παρόλαυτα θέλεις να υποκύψεις στον πειρασμό του φαστ φουντ, δάγκωσε μια μπουκιά ή δύο και πέτα το υπόλοιπο. Ακόμα καλύτερα, σχεδίασε εναλλακτικές δραστηριότητες για τις ώρες που είναι πιθανόν να βρεθείς σε πειρασμό.
  • Διάλεξε να φας βραστά η ψητά, τα φαγητά που συνήθως σερβίρονται τηγανητά. Σάντουιτς με ψητό κοτόπουλο, μερίδες με ψητό κοτόπουλο και ρύζι, σάντουιτς χωρίς τυρί και με μια μικρή ποσότητα μαγιονέζας, πατατάκια στο φούρνο ή χωρίς λιπαρά, νερό, σαλάτες με ελαφριά σος? Όλα αυτά μπορείς να τα βρείτε ακόμα και στα φαστ φουντ! Κάνε τις σωστές και έξυπνες επιλογές.
  • Συγκεντρώσου στον στόχο που έχεις να τρως υγιεινά. Σιγουρέψου ότι έχεις ξεχωρίσει σωστά τα σνακς που θα έχεις εύκαιρα και αυτά  που θα κρύψεις. Βάλε ένα καλάθι με φρούτα στο τραπέζι της κουζίνας, ή στον πάγκο, ή στο γραφείο σου. Αν γεμίσεις το ψυγείο σου μόνο με υγιεινά φαγητά, σταδιακά θα ξεπεράσεις την ανάγκη για παχυντικά τσιμπολογήματα.
  • Απέφυγε καταστάσεις που ξέρεις ότι θα σε οδηγήσουν σε λύσεις junk food, όπως το να κάθεσαι μπροστά στην τηλεόραση κάθε απόγευμα. Προέβαλε αντίσταση σε όλους αυτούς τους αυτόματους πωλητές που υπάρχουν στην δουλειά. Άσε τα κέρματα  σπίτι  και κουβάλα μαζί σου υγιεινά σνάκ .
  • Μαγείρευε μεγάλες ποσότητες και φύλαγε το έξτρα φαγητό στο ψυγείο. Έτσι δεν θα μπεις στον πειρασμό να φτιάξεις ένα γρήγορο, έτοιμο φαγητό γυρνώντας από την δουλειά.
  • Ο καθένας  μας πρέπει να καταναλώνει τουλάχιστον 8 μεγάλα ποτήρια νερού κάθε μέρα. Αυτό σε βοηθάει να αποτοξινωθείς από όλες τις τοξίνες που κυκλοφορούν στο σώμα σου.
  • Η πείνα είναι η κυριότερη αιτία που κάνει ένα άτομο ευάλωτο στην κατανάλωση φαστ φουντ. Είναι σημαντικό να κρατιέσαι χορτάτος κατά τη διάρκεια της μέρας με υγιεινά σνακ όπως φρούτα, ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής και ελαφρύ γιαούρτι.



Μην ξεχάσεις να αφήσεις σχόλιο, να κάνεις LIKE και να γραφτείς στο Newsletter για να τα λέμε.


Ευχαριστώ!

Ευτύχης Μπλέτσας

Σημείωση: Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το site έχουν ενημερωτικό σκοπό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα διατροφής και υγείας. Προτού ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μίλησε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Αν έχεις οποιαδήποτε παρατήρηση ή σχόλιο, επικοινώνησε μαζί μου. Η συμβολή σου είναι σημαντική στην προσπάθειά μου να βελτιώνομαι διαρκώς. Ευχαριστώ!






image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*