Σπιτικά Δημητριακά Πρωινού με Υπερτροφές


Σπιτικά Δημητριακά πρωινού

Σπιτικά Δημητριακά πρωινού με υπερτροφές

Τα Δημητριακά πρωινού μπήκαν για τα καλά στην διατροφή μας τις τελευταίες δεκαετίες. Είναι ένα τρόφιμο που αν το φτιάξεις σπίτι γλιτώνεις πολλά χρήματα και έχεις τον έλεγχο της ποιότητας. Αν σου αρέσει το πρωί να τρως δημητριακά πρωινού, τότε πρέπει έστω και μία φορά να δοκιμάσεις να φτιάξεις τα δικά σου. Μπορείς να κάνεις ότι παραλλαγές θες και να τα κάνεις όσο υγιεινά προτιμάς. Εμείς εδώ χρησιμοποιούμε αλεύρι ολικής και βρώμη αλλά βάζουμε και λίγο καλαμποκάλευρο για να δώσει λίγο τη γεύση που εχουν οι νιφάδες καλαμποκιού.

ΥΛΙΚΑ

Για σερβίρισμα: Γιαούρτι Total 2%

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ανακατεύεις ταχίνι,  μέλι, γάλα, άχνη ζάχαρη και αλάτι σε ένα μπολ και προσθέτεις αλεύρι ολικής, βρώμη και καλαμποκάλευρο. Ανακατεύεις μέχρι να έχεις ενα σχετικά ομοιόμορφο μείγμα. Σε ένα ταψί με λαδόκολα απλώνει μικρά κομματάκια απο το μίγμα και ψήνεις για 12-15 λεπτά στους 170 βαθμούς, μέχρι να πάρουν χρωματάκι και να γίνουν τραγανά. Τα βγάζεις, τα αφήνεις να κρυώσουν και στη συνέχεια τα βαζεις σε ενα δοχείο τροφίμων και προσθέτεις τα υπολοιπα υλικά. Ανακατεύεις και φυλάς σε σκιερό μέρος κλεισμένα αεροστεγώς. Οταν θες να φας, βάζεις σε μπολ μαζί με γάλα ή τα ρίχνεις πάνω από Γιαούρτι! καλή όρεξη και καλημέρα!!

Σπιτικά Δημητριακά πρωινού

Σπιτικά Δημητριακά πρωινού

TIP

Αν θες μπορείς να βάλεις από την αρχή τους σπορους για να ψηθούν. Αν όμως τα τρως ωμά έχουν περισσότερες βιταμίνες. Το ίδιο ισχύει και για τα αποξηραμένα φρούτα (Cranberries, Goji Berries, Ιπποφαές, σταφίδες)

INFO TIPS

Σπιτικά Δημητριακά πρωινού

Σπιτικά Δημητριακά πρωινού